woensdag 3 september 2008

Een beginnetje,..


zo, hier ga ik dus al mijn blogs bij houden. Het lijkt me erg leuk om te doen. Een beetje de boel bij houden, en dingen vertellen. Ja, ik ben wel zo eentje die daar best even aan wil werken :) veel beter dan al die woorden in je hoofd stampen of een heel verhaal vertellen voor de klas. Nee, Dan schrijf ik liever. Dat kan je zo lekker op je eigen maniertje doen, Heerlijk.

Ik zou hier dingen vertellen over alles wat met mijn opleiding SPW te maken heeft. Ik ben bijvoorbeeld leiding van een scouting. ik leid kinderen van 8 tot 12 jaar. allemaal jongens. een gezellige boel dus!

De laatste half jaar van dit school jaar ga ik op stage. daar ga ik ook dingen van bij houden.

Ook leuke activiteiten die ik heb gedaan zal ik met jullie delen, of een knutsel activiteit.

Verder hoop ik dat jullie je mening klaar hebben staan. Ik vind het leuk om een discussie over een bepaald onderwerp te hebben. dus houd je niet in, en vertel!

1 opmerking:

Antoinette Engbers zei

Ha Marlie,
Ik neem een abonnement op jouw blog want ik heb zo'n idee dat jij heel veel leuke en interessante berichten gaat plaatsen. Leuk dat je zo enthousiast bent!!