maandag 25 januari 2010

zo denk ik er nu over: stagebeleidsters altijd top (?)


Ik vind dit een hele lastige situatie. Je kiest niet voor je stagebeleidster. En als je toch eentje hebt waar je gewoon weg niet mee kan omgaan, vind ik toch dat je het moet proberen. Je hebt later op je werk ook wel collega's waar je mee moet leren werken.



Is het samenwerken met hem/haar echt niet mogelijk, moet je dit aan geven. Aan je stagementor maar ook aan hem/haar zelf. Ik weet zeker dat hij/zij zelf ook wel weet dat het niet goed gaat. jullie moeten samen een oplossing bedenken.

Ik ben ook van mening dat je niet zomaar iemand mag begeleiden in zijn/haar stage. Ik vind dat je minstens een cursus moeten hebben gevolgd! Want je bepaald wel iemand's toekomst. Leraren moeten ook een hogere opleiding hebben gehaald, om iemand toekomst in handen te nemen. Dus waarom geen stagebegeleidster? Ik vind dat hier veel te makkelijk over na gedacht word. En dat er zeker iets aan gedaan moet worden. Stagebegeleidsters moeten gewoon een cursus hebben gehad!



Geen opmerkingen: